1/27/2016

from my life \\1








Ahoj všichni!
Rozhodla jsem se psát taky články o mém životě. Bude to takový "comeback" a "pohled do budoucnosti" a samozřejmě přítomnost :).
Jelikož se mi toho poslední dobou semlelo tolik, napadl mě takovýto formát článků. Doufám, že se vám budou líbit.
Jako první téma je škola. Jelikož jsem na gymnáziu, učivo není tak lehké, jak by si člověk představoval. Jsem zásadní odpůrkyně matematiky a právě ta mi přijde nejtěžší :(. Aspoň, že mám vysvědčení s vyznamenáním (bohužel nepatřím mezi ty "génie").
Blíží se jarní prázdniny, na které se moc těším. Pojedeme na hory spolu s jinými rodinami. Pojedeme s nima třetím rokem a pokaždé je s nimi sranda. Letos pojedeme do Jeseníků a jak už jsem jednou říkala, moc se těším.
V minulosti se k nám do třídy připojila nová kamarádka. Od té doby jsme BCF (Best Crazy Friends). Jinou kamarádku napadlo, že si založí také blog (ZDE). Její blog sdílí s kamarádkou.
A jelikož Valču (BCF) tato činnost inspirovala, založila si blog také (ZDE).

Doufám, že se vám první díl z této "série" (jestli se tomu dá tak říkat) líbil :).
Marťa

Žádné komentáře:

Okomentovat