12/26/2015

Hello Everybody!

Tak ještě jednou (ale teď už v češtině) : Ahoj Všichni!
Vítejte na mém blogu, kde se budu snažit přidávat co nejvíce článků. Mé články budou převážně o módě, stylu a životním stylu. Hodně se o ní zajímám, a to už od malička.
Abych vám řekla něco o sobě, čtěte pozorně další řádky. Jmenuji se Martina.  Nepatřím mezi ty nejoblíbenější lidi, ale přátel mám hodně. Moje nejoblíbenější knihy píše autor John Green. K mým koníčkům patří hra na příčnou flétnu, zpěv, nakupování a kreslení. Tento blog začínám psát 26.12.2015. Moje nejlepší kamarádka má také blog, ale o trochu jiném tématu než mám já. Píše tam o svých domácích mazlíčcích, a i když to jsou trochu netradiční zvířátka do domu, může si k nim vypěstovat pohádkový vztah. Dále tam má rubriky například jako cestování, lifestyle, atd. :)
(její blog)
Budu ráda za každý komentář a na každý se budu snažit odpovídat. Na hrubé, sprosté komentáře a řetězové zprávy nereaguji!! Obzvlášť budu ráda, když mi pod tento (nebo jakýkoli) článek napíšete návrh na článek, který chcete, abych na tomto blogu napsala.
Krásnou sobotu všem!

Žádné komentáře:

Okomentovat