12/30/2015

My favorite singers

Ahoj,
všimla jsem si, že poslední dobou lidi chodí čím dál víc po ulicích se sluchátky v uších a mobilem v ruce, nebo čekají na zastávkách opět se sluchátky v uších. Po chvíli mi došlo, (ne že bych byla až zas tak nevšímavý člověk :) ) že poslouchají hudbu.
Chtěla jsem vám představit pár mých nejoblíbenějších zpěvaček.

Ariana Grande
Tato zpěvačka je moje nejoblíbenější. Na svém YouTube kanálu má přes 13 videí s klipem. Dokáže zazpívat velké výšky, a není to zásluhou zvukaře.

Lana Del Rey
Na tuto zpěvačku jsem přišla přes kamarádku. Od té doby od Lany poslouchám dokolečka písničky Summertime Sadness a High by the beach.
 
Meghan Trainor
Ani nevím, proč jsem sem tuhle zpevačku dala. Snad proto, že mi je prostě už z těch písniček sympatická.
 
Celeste Buckingham
Celeste mě překvapila tím, že i když je slovenka, zpívá na YouTube písničky v angličtině. (Mám tudíž větší možnost se s ní setkat, když nepochází z Anglie). Obzvlášť se mi líbí náměty klipů na písničky.

Katy Perry
Pamatuji si, že když jsem přišla na hodinu informatiky, kamarádka poslouchala ve sluchátkách nějakou ženskou. Dala mi jedno sluchátko a já hned pochopila, proč jí poslouchá. Má krásný hlas.
 
Doufám, že se vám tento článek líbil, Marťa

5 komentářů: