2/19/2016

My favorite blogs

Ahoj!
Po delší době jsem zpátky a jak jsem tak "kontrolovala" blogy které často sleduji, napadlo mě... proč Vám nenapsat článek o tom, jaké blogy vlastně sleduji já a jaké mě baví? :)

1. A Cup of Style
Tohle je snad můj nejoblíbenější blog. Jeho hlavním tématem je móda, životní styl a krása. Holky se jmenují Nicole a Lucie. Baví mě jejich styl. K tomu mají navíc svůj YouTube kanál. (zde)

2. Zoella
Vůbec mi nevadí, že tahle blogerka mluví a píše anglicky. Je především známá také jako youtuberka. (zde)

3. Simona Dostálová
Tahle holka mi byla sympatická už od prvního článku co jsem od ní četla. Osobně si myslím, že její blog je především zaměřený na životní styl a témata jako móda a krása jsou vedlejší, ale mně se to na tom líbí.

4. Believe in Valča , Chováme achatiny, Look like style
Tyto blogy jsou mých nejlepších kamarádek a i když je mají krátkou dobu (přibližně tak jako já) tak se mi moc líbí jejich obsah.

Doufám, že se Vám článek líbil,
Marťa

Žádné komentáře:

Okomentovat