3/10/2016

Weird things, that I make :)

Ahoj!
Každý děláme divné věci, i když si to třeba neuvědomujeme. Já bych se chtěla s Vámi podělit o moje "divné zvyklosti" ;)




Myslím, že tuhle činnost děláme každý a ani si to neuvědomujeme. Vždycky volám tak si například cuchám vlasy, objevuju ztracené věci, nebo se protahuju.

Vždycky, když se ve škole o hodinách nudím, tak si prostě začnu malovat do sešitu. Všimla jsem si, že to dělá většina spolužáků :)
Většinou to dopadá i tak, že mám obrázky na každé straně a někdy mi zasahujou i do zápisků.. :D

Když si koupím nějakou propisku, okamžitě jí začnu rozmontovávat. Když jí potom nedám zpátky do původního stavu, propiska u mě neprošla ;)

Tohle je spíš zvláštní, než... divné... :/
Když nemám co dělat, prostě začnu jíst. Není to tak, že bych si vzala hamburger, nebo obloženou housku, ale vezmu si třeba mandarinku, nebo něco malého :)

Tak tohle by byl celý článek (třeba máme společné "divnosti"), Marťa :)




Žádné komentáře:

Okomentovat