3/17/2016

Dave

Ahoj!
V tomto článku bych se chtěla věnovat mému morčátku :)


Jak jsme se k němu dostali?
Když jsem byla na návštěvě u mé kamarádky, všimla jsem si, že se pořídili nové morčátko. Bylo velmi mazlivé a roztomilé. Nedávno nám bohužel jedno morčátko umřelo, a tak jsem chtěla další, jelikož se mi zdá, že to je takový "mazlíček pro každého" ;).
Kamarádka mi vyprávěla jak k morčátku přišli oni, atak jsem napsala mamce, jestli by nesouhlasila s tím, že bychom si morče pořídili taky. Po delším smlouvání to povolila :).
U kamarádky jsem přespala a další den jsme šli pro moje morčátko. Původně nám řekli, že to je samička, ale na návštěvě veterináře jsme zjistili, že je to vlastně morčecí chlapeček. Tak se z Nikolky stal Dave. :D

Jak je starý?
Asi půl roku ;)

V čem bydlí?
V prostorné kleci, ve které je pítko, mistička s granulkama, domeček, seno a občas nějaká ta mlska ;) Nejčastěji to je salát nebo okurka. :)


Doufám, že se Vám takovýhle článek líbil :)
Marťa

2 komentáře: