4/03/2016

life hacks

Ahoj!
Dnes jsem si pro Vás připravila pár věcí, které mě osobně usnadňují život.

1. Zamotaná sluchátka
Já jsem ten typ člověka, který nosí sluchátka pořád při sobě a když mám čas tak sáhnu do kapsy a vyndám je zamotané, i když jsem je tam dávala složené. Proto když si je před odchodem vezmu, smotám je a sepnu skřipečkem.

 
 
2. Vybitý mobil
Když někam spěcháte a máte vybitý mobil, zapněte si Režim letadlo. Automaticky se Vám vypne Wifi, příchozí volání, zprávy, aktualizace her, nebo oznámení (Facebook, YouTube, ...). Baterie se Vám nabije mega rychle :).

3. Nalakované nehty
A poslední vychytávka se týká nalakovaných nehtů. Vždycky po nalakování se mi stává, že se někde omylem dotknu nehtem a lak je poškozený. Proto si vezmu mističku se studenou vodou a nalakované nehty tam namočím. Není to hned, ale pořád to je rychleji než normální čekání na zaschnutí ;)

Doufám, že se Vám článek líbil, a že Vám některé nápady pomohly :)
Marťa

Žádné komentáře:

Okomentovat