4/15/2016

My motivation?

Ahoj!
Tak zase po delší době jsem tu zase s novým článkem (haha)
Dneska to bude článek o tom, jak se motivuji, když se necítím psychicky zrovna nejlíp. Vždy se objeví něco, co mi tu náladu dokáže zlepšit :)

Kamarádi mi zvednou náladu vždycky ;) Nikdy se s nimi nenudím, a i když jsou mezi námi někdy hádky, tak se to vždycky nějak vyřeší :)

http://believe-in-valca.simplesite.com/



Jako druhou složku jsem vybrala  filmy. Nemám tu sice konkrétní film, protože je to individuální. Každý má rád jiný film, a je to tak i s písničkami :)
Za mě to je asi poslední dobou film V hlavě ;)



Existuje mnoho citátů s motivační tématikou. Můj nejoblíbenější jsou asi:






Ani byste nevěřili, jak hodně mě dovede motivovat počasí, hodně. Vždycky, když je hezky, motivuje mě to k tomu, abych udělala co nejvíce věcí a co nejvíce toho za den stihla :)

Doufám, že se Vám tenhle článek líbil :)
Marťa

Žádné komentáře:

Okomentovat