4/29/2016

Top 5

Ahoj všichni!
Dneska tu máme článek, ve kterém budu "recenzovat" produkty, které mě osobně pomohly, nebo se mi osvědčily. Tak můžeme jít na to ;)


 
1. Jako první tu mám Suchý šampon Batiste. Ten mě vždycky na poslední chvíli zachrání (haha). Když jsem si ho šla vybírat do dm drogerie, měli na výběr spoustu vůní, ale mě nejvíc voněl s "příchutí" třešně. Nakonec jsem ho dostala na Vánoce jako dárek a to rovnou dva :)
 
2. Dlouho jsem sháněla nějaký produkt na akné a nakonec jsem našla tenhle. Musím ho je doporučit :) Je to vlastně       3v1 - gel, peeling a maska od Garnier. Moje zkušenosti s ním jsou na jedničku. Po prvním nanesení mi polovina akné zmizela (byla jsem celkem překvapená, protože jiné produkty mi nevyhovovali :( ...)
 
3. Za tuhle odličovací vodu děkuju mamce. Dobře všechno odlíčí a já jsem s ní spokojená ;)
 
4. Doposud jsem tu nezmínila nějakou dekorativní kosmetiku, tak je načase to změnit ;)
Mám tu korektor (asi u všech známý) a jsem s ním natolik spokojená, že už ho mám asi čtvrtý kousek :D
Je dokonale krycí a jmenuje se Rimmel London Match perfection. Já ho mám v odstínu 010 Ivory.
 
5. A nakonec tu mám všude proslavený (haha) EOS hand cream. Dostala jsem ho od kamarádky na Vánoce (A moc jí děkuju!). Hezky a rychle se do pokožky vsakuje (protože nikdo nechce aby sahal na něco s mastnýma rukama :D).
 
To by bylo pro tenhle článek všechno :). Doufám že se Vám aspoň trochu líbil,
Marťa
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat