5/13/2016

from my life \\2

Ahoj! Vítám Vás u nového článku.
Jako první věc se Vám chci omluvit za to, že dlouho nebyl článek. Rozbil se nám počítač, takže všechny moje plány jsou (prozatím) o hodně dlouhou dobu oddáleny :(
K tomu se váže druhá věc. Jak už jsem psala, rozbil se nám počítač a díky tomu na něm nemohu psát články. Už mi to chybělo (i když to bylo asi jen tak na 14 dní) tak jsem si řekla, že prostě ten článek napíšu. A to je vlastně poprvé, co píšu článek na mobilu. Pro někoho to je samozřejmost, ale pro mě to je strašný nezvyk. :D
Strašně jsem chtěla mít tenhle článek i s obrázky a všemi detaily, kterých si (dejme tomu) návštěvník ani nevšimne, i když to jsou věci, bez kterých se (podle mě) perfektní článek neobejde. No.. ale já jsem takový ten typ člověka, že když si něco řekne, tak to musí udělat hned :D
Ohledně školy... Tak tam se toho moc nezměnilo. Na co jsem ale přišla je to, ze Nikdy Nebudu Maturovat z Fyziky! A to ať se děje co se děje :D A jelikož je teď maturitní období, tak máme ve škole méně hodin, za což jsem vážně ráda. Budu mít tak víc času na všechno a bude mi chybět ten volný čas až to skončí. A moc přeju všem, co právě maturují, aby tu 'zkoušku dospělosti' zvládli a všem přeju taky nervy a žádnou trému!! :)
A můj blogerský objev? Už jsem o ní psala v některém z předchozích článků a jmenuje se Simona Dostálová. Myslím že jí už všichni znáte :)

To by bylo pro dnešní článek všechno. Doufám, že se Vám líbil a uvidíme se u dalšího.
Marťa

2 komentáře:

  1. Nádherný blog :-D Jak jsi udělala ty Růžičky u názvu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ty růžičky a nadpis jsou pomocí programu Gimp :)

      Vymazat