5/20/2016

Informační článek?

Ahoj všichni!
Je mi strašně líto, že ještě nemůžu psát články, tak jak bych si přála :(
Jak už jsem psala v minulém článku, rozbil se nám počítač, a to mě omezuje v psaní článků, prezentací a projektů do školy, atd...
Hned jak se nám počítač vrátí, dám Vám o tom vědět a už by články měly vycházet pravidelně bez těchto zbytečných pauz. Mám vymyšleno hodně nápadů a už se nemůžu dočkat, až je zrealizuju :)
Hlavním důvodem proč píšu tenhle článek je to, že jsem si založila Instagram spojený s tímhle blogem. Najdete mě tam pod adresou @mylifewithmarty (My Life with M.). A to, proč je jiná adresa Instagramového účtu a blogu se dozvíte už brzy (tedy až spraví počítač, bez něho to nejde :(. )

Doufám, že se Vám tento krátký článek líbil, a že to ještě chvilku bez těch klasických článků vydržíte. Užijte si víkend!
Marťa :)

Žádné komentáře:

Okomentovat