5/27/2016

Informační článek vol. 2

Ahoj Všichni!












Tak už se nám konečně (haha) vrátil počítač a můžu psát a upravovat články jak budu chtít :D
Určitě jste si všimli, že jsem přejmenovala blog a adresu blogu. A důvod?
Jedna slečna mi napsala, že kopíruju její název blogu a jestli bych byla tak hodná a přejmenovala si ho. Když jsem se koukla na datum vzniknutí blogu, přesvědčila jsem se o tom, že ho měla založený dřív než já. Pro mě to není problém ani nic těžkého, přejmenovat si blog a taky jsem nechtěla aby vznikly nějaké spory, tak jsem souhlasila. Doufám, že se už nic podobného nestane a že budete i Vy spokojeni s názvem blogu :) Adresa je tedy: www.mylifewithmarty.blogspot.com
Taky jste mohli zaregistrovat, že v minulém článku jsem psala o tom, že jsem si založila Instagram. Už jste se na něj mrkli? :)
A zrovna mi nasadili rovnátka (sice to je vážně nepotřebná věc pro všechny ostatní, ale pro mě hodně důležitá).
A tak přemýšlím, co bych Vám sem ještě napsala. Vlastně...Jaký je rozdíl mezi článkem From my life a Informačním článkem? V článku From my life Vám vypisuju a oznamuju všechny informace z mého osobnějšího života a v Informačním článku píšu všechno, co se týká blogu (vím, že jsem teď napsala že, jsem dostala rovnátka, ale nechtělo se mi o tom psát celý článek From my life, a myslím, že by to ani nikoho nezajímalo :D )
Tak doufám, že se Vám takovýhle článek líbil a budu se těšit u dalšího :)
Marťa

Žádné komentáře:

Okomentovat