6/04/2016

Introvert | Extrovert

Ahoj všichni!









Už delší dobu přemýšlím nad tím, jestli spíš patřím k introvertům, nebo k extrovertům. Přišla jsem na to s pomocí několika jednoduchých otázek. A jaké to jsou otázky?
Například Kdy a kde jsem se byla v poslední době bavit s kamarádkami?  Nebo  S kolika kamarádkami se v poslední době bavím nejvíce?
Já jsem zjistila, že spadám více k introvertům, ale nestydím se za to. Podle mě introverti mají málo kamarádů, ale o to víc si jich váží.
Na světě je 75% extrovertů, a tak jsou většinou introverti nazýváni jako "ti divní".
Občas mám chvilky, kdy si chci jen tak zalézt do postele a číst si knížku, nebo poslouchat hudbu. Ale takovéhle chvilky máme občas každý :D
Přijde mi, že se lépe cítím v malé skupince lidí třeba někde v cukrárně nebo kavárně, ale i to mě dokáže pořádně unavit (haha).
A jak to máte Vy? Jste introvert nebo extrovert? :)
Marťa

Žádné komentáře:

Okomentovat