6/17/2016

Ghosts?

Ahoj všichni!
Dneska to bude hodně netradiční článek. Popravdě... moc jsem ho psát nechtěla, ale poslední dobou jsem si toho začala vším čím dál víc. Ale neberte to tak jako že jsem se zbláznila :D
Možná už jste si všimli, že tenhle článek bude o duchách, nadpřirozenu, atd...



Věříš na duchy, anděly strážné a podobně?
Mně přijde, že něco takového existuje. Nevím. Prostě to nějak cítím a nevím, jak si to mám vysvětlit.

Už sis někdy nechala předpovědět budoucnost? Pokud ne, udělala bys to?
Nikdy jsem si budoucnost nenechala předpovědět, a ani bych si to předpovědět nenechala. Podle mě je budoucnost o náhodě. Každý Váš pohyb nebo rozhodnutí má vliv na to co se stane za pár sekund, za měsíc, deset let, ...
Znáte takové ty hry (např.: Until dawn), kde se rozhodujete mezi několika možnostmi, co uděláte a už to nejde zpátky? Přesně tak podle mě funguje život.

Už se ti někdy stalo něco, co sis nemohla vysvětlit?
Myslím, že ne. (nebo si teď nevzpomenu, haha) Ale i přes to, že se mi nic takového nestalo na tohle věřím.

Máš strach ze smrti?
Mám strach hlavně ze smrti ostatních. Myslím to tak, že když by někdo umřel, už ho nikdy neuvidím, nebudu si s ním moct popovídat, zasmát se s ním, nebo ho obejmout.
Abych se přiznala, trošku strach z vlastní smrti mám. Ale není to strach, spíš obavy o to, co se bude dít po tom. Jestli nebude nic, nebo se existuje dál, ale bez komunikace s "živými".

Máš nějaké ochranné rituály nebo předměty, které v určitých situacích používáš?
Nevím, jestli se to dá nazývat jako rituál, ale vždy, když máme ve škole psát jakoukoli písemku, nesmím si zpívat (haha)! Je takové divné, ale když jsme si před písemkou s kamarádkou zpívali, tak se nám zrovna moc nepoštěstilo, ale to bylo u každé. Od té doby si před písemkou NIKDY nezpíváme. Asi třikrát se nám stalo, že jedna z nás tohle "pravidlo" porušila a měla o stupeň horší známku než ta, co si nezpívala. Možná to je náhoda, ale my tomu věříme :)

Co je pro tebe „zlo"?
Myslím, že to bude asi to, že když je nějaký člověk a ví slabinu druhého člověka (třeba rodina, kamarádí, koníček, ...) a schválně se na ní zaměří a "zaútočí" na ní. To je od toho člověka pak pěkně hnusný. Tohle je podle mě zlo.

Už jsi někdy žila?
Nevím, jak je to přesně myšleno, ale pokud je to podobné jako otázka "Už si se někdy znovunarodila?" (Myšleno tak, že když Vás například srazí auto a Vy to přežijete), tak to asi ne :)

Existuje na vše vysvětlení?
To určitě ne. Lidstvo si neumí vysvětlit hodně věcí a stále hledá správnou odpověď, takže za mě ne :)

Doufám, že se Vám tenhle článek líbil. A jak to máte Vy? Věříte na duchy?
M.

9 komentářů:

  1. s tím strachem ze smrti to chápu, mám to úplně stejně, že prostě se víc bojím, aby někdo neumřel.
    já na duchy věřím stoprocentně :D nevím, už od mala jsem takovej ten typ, že mě přitahuje všechno nadpřirozený, takže mě je tohle téma hrozně blízký :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem jediná :D
      Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Taky na to věřím, i když na mě většinou koukají jako na blázna. My máme starý dům, kde vedl pradědeček za války pohřební službu. Jednou k nám na udání přišlo gestapo (hodní sousedé) a nějakého pradědečkova spolupracovníka zastřelilo (nevím proč, mám dojem, že byl komunista), někdy v prosinci před Vánoci. A často v tom období slyším různé divné věci, dějí se i věci, které si neumím vysvětlit.

    http://onlycountingstars.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš. Taky se mi stává, že občas něco slyším, ale nejsem si jistá, jestli to jsou zvířata :D.
      Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavý příspěvek :D

    OdpovědětVymazat