7/06/2016

Trip tips│Třeboňsko

Ahoj všichni!
Po delší době (za což se Vám omlouvám) jsem zase zpátky. Rozhodla jsem se "zavést" novou sérii článků, protože je léto a máme hodně času na cestování :)

Jako parta jsme se rozhodli, že budeme stanovat a budeme jezdit po okolí na kolech. Nakonec jsme jeli na Třeboňsko do Autocampu Oasa. Na první pohled to vypadalo moc pěkně. Postavili jsme stany hned vedle rybníku a vyrazili na kola. Vždycky jsme jeli po nějaké cyklostezce, silnici nebo polní cestě a musím říct, že mi některé úseky dali celkem zabrat (haha). První den jsme ujeli cca. 40 kilometrů a myslela jsem že mi umřou nohy (haha) 
Každý den jsme ujeli podobně a poslední den jsme ujeli asi 55 kilometrů. Musím říct, že jsem na sebe pyšná (haha)
Navštívili jsme Písáky, šlapadla, Rožmberk a cestou zpátky i Červenou Lhotu. Tenhle výlet bych doporučila úplně každému :)


 
 
 
 
 
Doufám, že se Vám tenhle krátký článek líbil. Teď o prázdninách bych měla vydávat častěji :)
M.

Žádné komentáře:

Okomentovat