7/26/2016

from my life \\3

Ahoj všichni!

 
V minulém článku jsem sice slibovala, že budu o prázdninách psát častěji, ale měla jsem hodně věcí na práci a nebudu vám lhát... nebyla ani nálada.
A i kdybych se k tomu dokopala, jak se znám, byl by článek odfláknutý nebi by se zkrátka nedal číst.
Nedávno (no...nedávno, už to nějaký ten čas bude) jsem oslavila své 14. narozeniny (1.7.) a svátek (17.7.). Tu dobu jsme zrovna byli na kolech. Bylo fajn trávit tyhle dny někde jinde než doma (haha).
Polovina prázdnin skoro pryč a já si toho ani nevšimla. Jak si zatím užíváte prázdnin vy?


Co se týče mých plánů na srpen...
Na přelomu prázdnin jedu na čtrnáctidenní tábor a už se toho nemůže dočkat (haha).
Pak budu dlóuho odpočívat a mezi tím odpočinkem budu s rodinou a přáteli jezdit na různé výlety (možná, a možná se dočkáte i článků z nich) a na konci toho všeho odpočívání a vlastně i na konci prázdnin pojedeme (doufám!) na vodu.
Za sebou máme už stanování a ježdění na kolech (mimochodem o tom jsem psala článek taky!), které jsem si maximálně užila (haha).
Chtěla bych se vás zeptat... uvítali byste na mém blogu něco jako menší hauly? Napadla mě serie článků něco na způsob recenzí nebo tipů na knížky. Co vy na to?
Tím se vlastně dostáváme k tomu, že už nemám pomalu co číst (vlastně nemám vůbec co číst).
Nemáte nějaký tip na čtení?
Budu ráda, když mi vaše nápady a názory napíšete do komentářů :)
Bohužel u mě na blogu letos žádný článek od moře nebo ze zahraničí neuvidíte. Ale... příští rok ke konci školního roku jedu (se školou) do Anglie, a z ní článek stoprocentně bude, a i když je to až za dlouho, neuvěřitelně se tam těším.

A co Vy a vaše plány na srpen?
Uvidíme se u dalšího článku,


3 komentáře:

  1. Pokud jsou prázdniny rychle pryč, aspoň sis je užila.
    Hlasuj u mně na blogu v anketě a dám ti reklamu na měsíc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :)
      Prázdniny utekly strašně rychle a vůbec se mi nechce věřit že už je pomalu konec :(

      Vymazat