10/26/2016

my comeback

Ahoj všichni!



Konečně Vás opět vítám po strašně dlouhé době na blogu. Doufám, že jste na tenhle blog nezanevřeli a budete ho navštěvovat stále a rádi :) A víte, kolik už navštívilo můj blog lidí? Skoro tisíc! Teda.. zatím kolem 850 ale stejně je to skvělý! Zvládli bychom to Vánoc to do té tisícovky dát? Co myslíte? :)


A teď k tomu, proč jsem nebyla na blogu takovou dobu aktivní...
Jak víte, začala škola. A s ní se nahromadilo spousta povinností, akcí, exkurzí, učení, kroužků, ... a byla jsem ráda, když jsem měla aspoň chvilku času pro sebe a rodinu. A popravdě.. na blog jsem skoro ani nemyslela, neměla jsem na to nějaké psaní náladu a neměla jsem žádnou inspiraci ani nápady na články.
Přemýšlela jsem nad tím, a možná budou mít články mezi sebou takovouhle pauzu vždycky. Nebo možná (určitě) menší :)

Za pár dní nás čeká Halloween (konečně!) a zajímalo by mě, kolik lidí se na něj těší stejně jako já. Chtěli byste ode mě nějaký Halloween makeup tutoriál?

Jinak co se týče mého osobního života, objevila jsem lásku (nebo skrytý talent?) k pečení, tak jsem si říkala, že bych mohla tohle spojit s blogem a napsat nějaké recepty. Co říkáte? :)

Doufám, že se vám článek líbil :)

Pokud se Ti článek nebo blog líbí, přidej se k pravidelným čtenářům :)

Díky za přečtení článku,

Žádné komentáře:

Okomentovat