12/05/2016

winter survival guide 2016

Ahoj všichni!

 

Tak jsem tady zpátky (jak jsem říkala v minulém článku po delší době) zase.
Jak si zatím užíváte zimu? Už máte všechny dárky koupené měsíc dopředu, nebo je budete shánět na poslední chvíli?
Abych se přiznala.. Já spíš patřím k těm, co buď dárky koupí tři dny před Štědrým večerem, nebo je vyrobí.
Dneska tady mám pro Vás nějaké typy, co dělat o Vánocích jak s kamarády tak i bez nich, nějaké ty DIY na rychlé ale přitom hezké dárky a nakonec i nějaké recepty :)
Tak jdeme na to!


Já, když přijdu domů ze školy, nejradši bych zalezla a spala, haha. Když mám ale někdy té energie nazbyt, udělám si čaj, zapálím svíčku, zalezu si do deky a vezmu si nějakou oblíbenou nebo nedočtenou knížku. Mám pro Vás pár tipů:
Jako první knížku bych Vám doporučila Dám ti Slunce. Tahle knížka je o dvojčatech- Noah a Jude. Je z pohledu obou dětí a je rozdělená na "dvě části"- O dva roky zpátky, kde se Jude chová jako každá dívka ve věku 12 let a Noah je zamlklý chlapec, který rád maluje, a na druhou část s názvem Přítomnost, kde se vše obrátí.
Druhá knížka nese název Eleanor&Park. Možná, že tohle nebude úplně čtení pro každého. V knize vystupuje dívka se jménem Eleanor, která nastupuje do nové školy. Potká tam Parka, s kterým začne chodit. Je to takový román plní strastí, smutku a málo štěstí a radosti.
A do třetice je tu kniha s názvem Marťan. Je to knížka na ty chvíle, kdy se chcete pobavit. Je zpracovaná formou deníku Marka Watneyho, který je uvězněný na Marsu. Snaží se tam udržet na živu, dokud nepřilétnou další astronauti na misi a zachránili ho. Je to taky udělané jako film a podle mého názoru se jim opravdu povedl :).
A když už mám knížek plné zuby, ráda se podívám na nějaký film. Poslední dobou mě zaujal film
21 Jump street, který nejspíš všichni znáte. Druhý film nedávno vyšel v kinech a jmenuje se Fantastická zvířata a kde je najít. O tomhle filmu jste museli minimálně slyšet, haha. Dalším pěkným filmem je Labyrint a pak je tu klasika jako Harry Potter, Sám doma, Grinch, ...

Aby to nebyli jen aktivity doma, můžete s kamarády, sourozenci nebo jen tak sami jít na procházku a po cestě postavit sněhuláka :)
Nechci Vám v této kategorii vypisovat všelijaké recepty na vánoční cukroví, protože těch je na internetu spousta, a věřím, že je určitě máte i doma v nějaké kuchařce :)
Připravila jsem si pro Vás ovšem snad nejlehčí recept na horkou čokoládu, který zvládne každý.
 
Budeme potřebovat:
- mléko
- nutellu
- menší hrnec
- hrníček
 
Postup:
 Rozehřejeme si mléko v menším hrnci na sporáku a postupně přidáme nutellu. Rozmícháme a nalejeme do hrníčku. A máme hotovo :)
Věřím, že na tenhle "recept" žádný článek ani nepotřebujete, haha.
Jestli jste taky tak nekreativní jako já a nevíte co dát kamarádkám, mamince, babičce, tohle je originální dárek (teda aspoň podle mě, haha).

Budeme potřebovat:
- Zavařovací sklenici nebo hrníček
- Mašli

Postup:
 Do sklenice/hrníčku naskládáme koupené věci, například řasenku, rtěnku, lak na nehty, malý plyšáček, přívěšek na klíče, náušnice, nějakou dobrotu, ... tady se fantasii meze nekladou. Zkrátka tam naskládáte všechny věci, které má daný člověk rád. Pokud jste skládali do sklenice, zavřete víčkem a víčko se sklenicí zavažte mašlí. Pro hezčí vzhled můžete něco na víčko přilepit. Pokud jste dárky skládali do hrníčku, zavažte mašli jako byste vázali krabici :)
Myslím, že to je takový dárek na poslední chvíli a daný člověk z něj bude mít radost, jestliže tam najde věci, které má rád.
 
 
To by bylo pro dnešní článek všechno. Doufám, že něco vyzkoušíte a že se Vám moje nápady líbily :)
 
 
Pokud se Ti článek nebo blog líbí, přidej se k pravidelným čtenářům :)
 
Díky za přečtení článku,

Žádné komentáře:

Okomentovat